مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمایی برای برگزاری و انتخاب خدمات مجالس و تشریفات مراسم عروسی :

راهنمایی برای برگزاری و انتخاب خدمات مجالس و تشریفات مراسم عروسی :

خدمات مجالس و تشریفات مجالس عروسی روبان سرخ برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

این موسسه از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند .

شاید برخی از شما خاطراتی از یک مراسم عروسی یا تولد و میهمانی در ذهن خود دارید ، که با مرور بر آنها برخی برایتان کسل کننده و برخی شادی بخش و سرگرم کننده بوده است . حتما برخی از آنان خیلی خوب برگزار شده اند و برای شما بسیار سرگرم کننده و به یاد ماندنی و رویایی بوده اند .

آرزوی هر عروس و دامادی داشتن یک تجربه به یاد ماندنی از روز مراسم خود است .

بی شک با رعایت برخی پارامتر ها مراسم عروسی هر عروس و دامادی بهترین و زیباترین مجلس عروسی خواهد شد .

برگزاری مجالس و مراسم کار آسانی نیست . ار آنجایی که اکثریت فقط یکبار ازدواج می کنند پس شاید تجربیات اطرافیان شما خیلی محدود و انگشت شمار باشد ، پس ما سعی کردیم هر چند کوچک ، شما را در برگزاری هر چه بهتر مراسمتان یاری کنیم . در این قسمت ما برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی شما را یاری می کنیم و در مطلب بعدی سعی داریم دوستانی که برای برگزاری همایش و سمینار و یا تشریفات دیپلماتیک نیاز به کمک دارند را یاری نماییم.

قدم اول : انتخاب کیترینگ و تشریفات مراسم مناسب برای برگزاری مجلس عروسی ، تشریفات مجالس انتخابی شما باید با ارائه یک برنامه مدون  و هماهنگ شده تمامی مراسم شما را برنامه ریزی کند . شما را از انتخاب کارت عروسی تا سالن  آرایشگاه ، مزون لباس ، گروه موزیک ، عکاس و فیلم بردار مراسم یاری کند و هم چنین دارای سبک و دیزاین رویایی و متفاوت و علاوه بر تمامی اینها باید از کیفیت غذا و تنوع غذایی خوبی برخوردار باشد .

موسسه تشریفات عالی باید دارای شماره ثبت ، کد اقتصادی و تابلو و مجوز داشته باشد .

سعی کنید در مراسم های دیگر موسسه قبل از مراسم خود حضور پیدا کنید نا خودتان کیفیت و دیزاین و پذیرایی موسسه را ببینید .

دیزاین مراسم و تزیینات سالن و کیفیت غذایی خوب به اضافه انتخاب کادر مناسب اعم از آرایشگاه ، مزون لباس ، گروه موزیک ، عکاس و فیلم بردار شما را در برگزاری هر چه بهتر  و زیباتر و رویایی تر مراسم یاری میکند .

قدم دوم : انتخاب یک باغ عروسی یا سالن اجتماعات و یا یک ویلا و رزرو آن است ، باغ عروسی یکی از مهمترین اقدامات برای برگزاری مجلس عروسی شماست . بهترین زمان برای رزرو باغ عروسی 6 ماه قبل از مراسم است . باغ یا سالن مناسب باید فضای کافی برای نشستن و رقص و شادی میهمانان داشته باشد داخل تهران و یا خیلی نزدیک به تهران باشد و به باغ و یا آتلیه عکاسی نزدیک باشد .دسترسی مناسب همراه با آدرسی سر راست داشته باشد و اگر دارای سالن است یا سالن اجتماعات است باید دارای سقفی بلند ، سیستم تهویه مناسب و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب باشد .

در اینجا باید باغ را رزرو نمایید که تاریخ مراسم نیز بسیار مهم است . بهتر است آخر هفته را انتخاب نمایید ،تا هم برای شما و هم برای میهمانان راحتر باشد ، در روز تعطیل یا روزی که فردای آن تعطیل است همه با آرامش آماده میشوند و به موضع در مراسم حضور پیدا می کنند ، کیترینگ شما میتواند در زمینه انتخاب مناسب باغ یا سالن شما کمک بسیاری به شما دهد .

یادتان باشد خدمات مجالس همراه به سرعت رو به تغییر است .

خدمات مجالس و تشریفات مجالس عروسی روبان سرخ با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک میکند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده