مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمایی برای برگزاری همایش و سمینار و کنفرانس :

راهنمایی برای برگزاری همایش و سمینار و کنفرانس :

خدمات مجالس و تشریفات مجالس عروسی روبان سرخ برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

این موسسه از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند .

در متن قبلی اطلاعاتی را در زمینه برگزاری جشن عروسی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم ، این بار سعی داریم تا مطالبی جهت برگزاری همایش و سمینار کنفرانس و یا سمپوزیوم قرار دهیم .

هدف این است که اطلاعات لازم برای برگزاری یک کنفرانس و یا همایش و سمینار عالی را به شما انتقال دهیم .

ابتدا باید تمامی اتفاقاتی که در یک مراسم سمینار و یا همایش رخ می دهد جز به جز روی کاغذ آورده شود تا بتوانیم کنفرانس یا همایشی مطابق با استانداردهای جهانی برگزار نماییم .

برای این منظور ابتدا مراحل را به دو قسمت تقسیم می نماییم .

قسمت اول : تقسیم بندی برنامه ها ، برنامه های قبل از شروع مراسم ، همایش و یا سمینار ، برنامه های شروع ، برنامه های در طول مراسم ، برنامه های پایانی ، برنامه های بعد از خاتمه یافتن مراسم و کنفرانس  .

قسمت دوم : انتخاب موسسه تشریفات مناسب که تمامی مراحل قسمت دوم برنامه شما را به نحو احسنت و جز به جز طبق یک برنامه مدون و هماهنگ شده را به شما ارائه دهد . که این برنامه باید شامل یک سری نکات باشد .

در قدم اول ارائه و تدارک یک نقشه ، ارائه نقشه ای به شما تا جایی که ممکن است ویژوال و ساده باشد و همینطور به صورت تصویری ، این نقشه باید به صورت پلانی طراحی شود و در آن لیست ، محل های سمینار ، ورود و خروج میهمانان ، قسمت پذیرایی و تحویل داری ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و قسمت سرو در آن مشخص باشد .

قدم دوم شرایط هتل یا محل اقامت میهمانان مراسم همایش یا سمینار شما ، در صورتی که میهمانان از شهر یا کشورهای دیگر به این مراسم و کنفرانس دعوت شده باشند . قدم سوم برنامه ترانزیت و حمل و نقل میهمانان به سالن برگزاری می باشد . قدم چهارم امکانات فراهم شده برای مراسم ، چیدمان سالن پذیرایی و انتخاب غذاهای ایرانی و فرنگی یا حتی پذیرایی با انواع فینگرفود و میان وعده های مناسب برای رفع خستگی میهمانان در طول برنامه ، فراهم آوردن امکانات اینترنتی سالن و داشتن مترجمین خبره برای میهمانان خارجی ، انتخاب و معرفی هدایا و پذیرایی با شکلات ها و شیرینی ها با آرم مرتبط با شرکت و موسسه ای که پذیرای این سمینار یا همایش بوده است .

تنظیم دفترچه راهنما برای میهمانان و شرکت کنندگان برای رساندن اطلاعات مراسم ، انتخاب یک سری پرسنل برای راهنمایی های مربوط به مراسم مانند راهنمایی های ورود و خروج و راهنمایی های سالن پذیرایی و تجهیز سالن مراسم با اورهد ، ویدئو پروژکشن و سیستم صوتی و تصویری مناسب و ارائه سن و تریبون در سالن و محوطه و معرفی بادیگارد های حفاظتی برای ورود خروج افراد و محافظت از شخصیت ها .

تشریفات و خدمات مجالس روبان سرخ با داشتن بیش از یک دهه سابقه حرفه ای در کیترینگ و توانایی پذیرایی و خدمات روزانه 4000 نفر به میهمانان همایش ها و سمینار ها را دارا می باشد . این موسسه امکانات اجرای غرفه ها و سازه های نمایشگاهی ، راه اندازی سیستم صوتی و نوری ( برق ، روشنایی و نور پردازی ) را دارا می باشد .

از دیگر امکانات تشریفات روبان سرخ :

. تجهیز لوازم داخل غرفه

. ارائه خدمات الکترونیک ( سیستم مدیریت الکترونیک کنگره )

     طراحی و صدور کارت های سینه هوشمند

. تهیه نرم افزار و ارائه پوسترهای  الکترونیکی

. سیستم کنترول ارئه مقالات به هنگام برگزاری و تهیه لوح فشرده

. پخش و ارئه خدمات اداری ( فاکس ، تبلت ، لپ تاپ ، کامپیوتر و ...

. انواع پوشش های کف

. سیستم گرمایش و سرمایش

. تجهیز ، تزیین و گل آرایی مراسم

VIP و  CIP. ظروف  

و ..

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده